Ahad, 15 Mei 2011

malam yang sedih teramat

arini jawab exam truk giler rasa macam nak nangis..paper yg kite target nak dapat A- trus bungkus di meja peperiksaan.
trus terpikat kat sape2 yg sgt berharga dalam hidup nie.
antaranya
terima kasih kpd my rumet yg berdua itu yg masih setia dan sanggup terimas saya walau apa adanya
farah wow ngan ida kasimon
terima kasih juga kepada kekasih hati yg sanggup berasa bebal dengan perangai tak supa bikin nie
bro ahmad
terima kasih pada mak yang suka sangat nak ikut perasaan melayan saya abaikan saya tak kisah perkembangan pelajaran saya..terima kasih..
terima kasih pada abah yang masih ingat kat anak mu yang ada diperantauan dan sangat risau kalo anak mu tak makan..
terima kasih yang teramat sangat kepada Allah S.W.T kerana kurnia kan Agama yg sempurna kepada saya
dan masih menyayangi saya sebagai hamba-Mu. syukur alhamdulilah
walau apa dugaan yang melanda..
aku tau Kau akan sentiasa di sisi hamba-hamba Mu.
aku reda dan pasrah
asalkan aku dah cukup berusaha..
mudah mudahan aku berjaya..
insyaallah...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan