Isnin, 11 April 2011

kereta idaman masa nak abih blajo

aritu mimpi...termimpi mini cooper (ckp jela aku mmg nak kete yg kecik2 je huhu) ble aku analisis balik mimpi tu..upenye aku mimpi kete honda civic1st generation yg ade kat umah bakal ipar aku (insyaAllah haha) aku pun kalut2 cari sumber kete tu..upenye kete kat umah tu byk nk kene repair (aduhh) pastu aku tnye la anjule aku..tgk2 ade lg sebilik pakcik die punye...elok sumenye elok..malahan pakcik die mmg pkai ari2 kete tu tuk g pasar (maknenye kete tu tak la terperuk kat garaj) cume cat yang luntur skit..bese la tu.. pastu nak kene pk mane nak cari duit nak bli kete nie time cuti semester nanti..dapat cuti 3 bulan..sape nak ambik aku keje partime nie...
kalo buruk sgt cmnie la upenye...ish3x...snggp ke aku gne kete nie?? kalo dh di make up make over ke msti cun kan..masalah nye masih blajo mne nak cari duit.
tapi yang pasti leh dapat dalam 2 ribu je..murah dari kancil haha...(harga sedara2)

 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan