Khamis, 21 April 2011

andai itu takdirnya

berkawan biar seribu
bermusuh xde pun xpe
bila ditinggal retak seribu
aku rela lupakan jela aku
hidup bahagia bila aku xde
sebarkan keaiban manusia alam semesta
aku reda ketentuan Tuhan
knp aku tak ubahnya
aku takut satu hari kekecewaan itu
muncul kembali
dan itulah kesalahan yang paling aku
tak mahu cari
memang takdir ku hidup sendiri
terima kasih sahabat kerana mengizinkan
aku menyemak di dalam hidup korang
lupa kan sahaja jasa baik aku (jika ada)
sebab aku tak suke kenangan terindah
berkalungkan persahabatan
kerana ianya lebih menyakitkan dari percintaan
andai ku dikutip semula.
aku janji kita tak akan seperti dahulu
kerana
kerana kamu semua
telah mencipta barrier antara aku dgn kau

just 4 u..
aizat-sahabat
Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Chorus:
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

1 ulasan:

  1. sabar la sayang, mungkin ada hikmahnya,waktu ni la kita bleh tgk siapa kawan siapa lawan...blajar dari pengalaman,,,mgkin ayg akan jumpa sesuatu dalam situasi ini...

    BalasPadam